اقتصادیمطالب برتر

انواع محصولات استیل ( ورق ، پروفیل ، لوله ، ضایعات ) در مرکز استیل صفری

قیمت ورق استیل

ورق استیل یکی از مقاطع فلزی است که در ساخت آن از فلز خالص استیل و ترکیب عناصر استفاده می شود. عنصر پایه در آلیاژ فلز استیل آهن است و کم تر از 2% نیز کربن دارد. لازم به ذکر است هرچه مقدار کربن در آلیاژ این محصول بالاتر شود مقاومت و سختی آن نیز به مراتب افزایش خواهد یافت و در عوض از میزان شکل پذیری آن کاسته می شود.

ورق های استیل در دما های بالا و پایین مقاومت قابل توجهی را از خود نشان می دهند به گونه ای که به راحتی آن ها را تا 1000 درجه سانتی گراد می توان حرارت داد. و بعلاوه تا دمای (200-) درجه سانتی گراد نیز توان مقاومت دارند.

انواع مختلف ورق استیل در دو گروه پر کاربرد ورق استیل بگیر و نگیر دسته بندی می شوند، که ساختار ورق استیل بگیر همانطور که از نامش مشخص است به گونه ای است که به سهولت توسط آهنربا جذب می گردد، و بر عکس آن استیل نگیر توانایی جذب شدن به وسیله آهنربا را ندارد. تولید ورق استیل در کشور ما انجام نمی شود و تمامی ورق استیل های موجود در بازار وارداتی هستند که در گذشته از کشور های آمریکا، ژاپن و آلمان وارد می شده است اما امروزه اکثر ورق استیل های موجود در بازار از کشور های چین، تایوان و آفریقای جنوبی وارد می شوند. قیمت ورق استیل بر حسب کیلوگرم تعیین می شود. و نوسانات بازار ارز در قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. از این رو لازم است پیش از اقدام به خرید این محصول ابتدا از مراکز و فروشگاه های معتبر قیمت دقیق آن استعلام گرفته شود.

ضایعات استیل | قیمت پروفیل استیل

قیمت پروفیل استیل

پروفیل استیل پروفیل استیل یکی از انواع محصولات استیل است ، که دارای دو مقطع دایره و مربع می باشد. لازم است بدانید که پروفیل اگر در مقطع دایره تولید شود به آن لوله و چنانچه مربع شکل باشد در اصطلاح به آن قوطی گفته می شود. روش تولید پروفیل استیل به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم قابل انجام است، که بسته به طراحی و نوع امکانات ماشین آلات یکی از این دو روش انتخاب می گردد. اما در حالت کلی می توان گفت پروفیل استیل بیشتر به روش مستقیم تولید می شود.

از پروفیل استیل هم در مصارف تزئینی و هم در صنعت استفاده زیادی می شود. علاوه بر این در ساخت نرده و حفاظ های ساختمان از آن می توان استفاده نمود.در سازه های صنعتی و در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز استفاده از این محصول بسیار دیده می شود.پروفیل استیل همچون ورق استیل از کشورهای چین و تایوان وارد می شود در نتیجه نرخ ارز در تعیین قیمت پروفیل استیل تاثیر بسزایی دارد.

ضایعات استیل | قیمت پروفیل استیل

قیمت لوله استیل

لوله استیل به شکل استوانه هایی توخالی هستند که در صنایع، پتروشیمی و دکوراتیو کاربرد فراوانی دارند. همانند دیگر محصولات استیل جنس آن ها از فلز استیل است، نیکل موجود در آلیاژ این محصولات مقاومت آن ها را در برابر زنگ زدگی تا حد بسیار زیادی بالا می برد. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد لوله استیل کاربرد صنعتی گسترده ای دارد، از این رو قیمت لوله استیل برای صنایع مختلف اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال دربسیاری از کارخانجات، استفاده از این لوله ها سبب سهولت در انتقال انواع مایعات می گردد.

در ساخت انواع حفاظ، درب استیل و نرده استیل به کار برده می شود. همانطور که می دانید در ساخت آلیاژ استیل، حدود ۲ درصد کربن نیز به کار برده شده، که همین کربن به‌کار سبب افزایش مقاومت لوله استیل در مقابل خوردگی و تغییرات آب و هوایی و حتی دیگر عوامل محیطی می گردد. ابعاد مختلف بسیاری از لوله استیل ساخته می شود. سطح این محصول کاملا صاف و صیقلی بوده، که به واسطه آن نظافت و شست و شوی آن راحت تر می شود. به گونه ای که به راحتی و فقط با یک دستمال مرطوب می توان سطح آن را پاک و تمیز نمود.

لوله استیل درز دار و بدون درز هر دو از استیل سری 300 ساخته می شوند. و تفاوت آن ها در نحوه تولیدشان می باشد، به این صورت که لوله استیل بدون درز از حرکت مواد استیل بر روی سطح استوانه ای جامد و تو خالی تولید می شود. در حالی که نوع درزدار آن از ورق استیل در حال چرخش ساخته شده و سپس ورق‌ها به یکدیگر جوش داده می‌شوند.

مجموعه مرکز استیل صفری با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در حوزه آهن آلات ساختمانی و محصولات استیل از شرکت های معتبر تامین کننده انواع آهن آلات و محصولات استیل و انواع ضایعات استیل با قیمت مناسب است که شما می توانید جهت استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تماس 55533326-021 و یا شماره موبایل 09125555855 تماس گرفته، و یا به وب سایت اینترنتی مجموعه به آدرس https://markazsteel.com مراجعه نمایید .

ضایعات استیل | قیمت پروفیل استیل

دکمه بازگشت به بالا