استان ها

بیش از ۴۰ هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل است/ ارائه خدمات در روز رای گیری

مخبران/گیلان مدیرکل ثبت احوال گیلان، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۲ هزار و ۷۰۷ قطعه کارت ملی هوشمند تحویل هم استانی ها شده است، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۴۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند آماده تحویل است.

امیر حسن زاد در گفت وگو با مخبران، به وضعیت صدور کارت های ملی هوشمند در استان گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از دو میلیون و ۱۴۸ هزار قطعه کارت ملی هوشمند در گیلان تحویل هم استانی ها شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۲ هزار و ۷۰۷ قطعه کارت ملی هوشمند تحویل هم استانی ها شده است، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۴۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند آماده تحویل در ادارات ثبت احوال شهرستان ها و دفاتر پیشخوان می باشد.

مدیرکل ثبت احوال گیلان از هم استانی ها خواست برای دریافت کارت ملی هوشمند خود هرچه سریع تر به ادارات و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند و گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات و لزوم همراه داشتن اسناد هویتی به ویژه شناسنامه و کارت ملی، به کلیه ادارات و دفاتر تابعه اعلام شده که هیچگونه شناسنامه و کارت ملی دپویی نداشته باشند.

حسن زاد همچنین از فعال بودن کلیه ادارات ثبت احوال در شهرستان ها در روز انتخابات خبر داد و تصریح کرد: اگرچه ۱۱ اسفندماه روز تعطیل است، اما همکاران ثبت احوال در سراسر استان آماده ارائه هرگونه خدمات به مراجعه کنندگان تا پایان رای گیری هستند.

وی با بیان اینکه افراد می توانند از طریق کد دستوری #۶۰۹۰*۴* آخرین وضعیت کارت ملی هوشمند خود را استعلام کنند، افزود: کلیه خدمات مربوط به تعویض شناسنامه و دریافت شناسنامه المثنی به ویژه در آستانه انتخابات انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا