استان ها

در زمان و مکان مقتضی پاسخ رژیم صهیونیستی را می‌دهیم

در واکنش به شهادت دو مستشار نظامی ایرانی در سوریه؛

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه تصریح کرد: حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌دانیم.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ۱۳ فروردین ماه شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را، بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسؤولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی خواند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های گرانقدر این شهیدان سرافراز و تبریک و تسلیت به آنان افزود: تداوم حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه سوریه، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی این کشور، نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ های جداگانه ای از شهادت پاسداران رشید اسلام  «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفرآبادی» از مستشاران نظامی سپاه در حمله سحرگاه روز جمعه رژیم صهیونیستی به حومه دمشق در سوریه خبر داده بود.

 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا