حوادث

فروشندگان خیابان در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند



آفتاب نیوز:

حداکثر 50 معترض معترض با نگه داشتن بنرهایی که خواستار زندگی بودند ، تظاهرات کردند.

پس از گسترش تاج ویروس ، بازارها و تنظیمات مراقبت روزانه در تهران جمع آوری شد و پلیس اجازه بازاریابی در هیچ کجای پایتخت را نداد.

شهرداری تهران: ترتیب فروشندگان خیابان درست است
با توجه به این تظاهرات ، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: “مطالبات فروشندگان خیابان صحیح است ، اما شهرداری تهران صلاحیت پاسخگویی به مطالبات این تظاهرکنندگان را ندارد.”

غلامحسین محمدی ادامه داد: خرید یکی از مشاغل فصلی است و جایگاه این شغل در کل کشور به معضلی تبدیل شده است ، اما وزارتخانه های کشور ، کار ، رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی باید در این زمینه مسئولیت پذیر باشند و راه حلی برای آن پیدا شود. انتظار این را دارید

وی همچنین درباره تسهیلات 50 میلیارد ریالی صندوق محروم به فروشندگان خیابان که توسط شهرداری تهران توزیع شده است ، گفت: خدمات فرهنگی ، اجتماعی و شهری برای شهرداری تهران است و این امکانات باید بین فروشندگان خیابان توزیع شود.

به گفته محمدی ، لیست نهایی هنوز تهیه نشده است و دو شهردار در تلاشند تا با کمترین خطا این لیست را تصویب کنند.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه ای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، تاکنون 733030 نفر به ویروس HIV آلوده شده اند و با 111 مورد مرگ در 24 ساعت گذشته ، تعداد مرگ و میرهای ناشی از این ویروس به 4585 نفر رسیده است.

همچنین از دیروز تا امروز ، 16 آوریل 2016 ، بر اساس معیارهای نهایی تشخیصی ، 1617 بیمار جدید مبتلا به Qovid در کشور شناسایی شدند.


کلیه محتوای این سایت طبق استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی مخبران هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا