عمومیمطالب برتر

مزایا و معایب کولر گازی جنرال شکار

به علت نواسانات قیمت در بازار وارد سایت ما شوید و از قیمت کولر گازی گری 36000 موتور بزرگ با خبر شوید.مدل های مختلفی از انواع سیستم های تهویه مطبوع وجود دارند که هر کدام از آن ها، از خصوصیات و ویژگی های خاصی برخوردار هستند. کولرگازی، از پرفروش ترین انواع سیستم تهویه مطبوع در بازار، به شمار می آید؛ البته کولرگازی ها توسط کمپانی های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند و هر کدام از آن ها، مزایا و معایب بسیاری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با معایب کولر گازی جنرال شکار، یکی از برندهای پرفروش سیستم تهویه مطبوع بازار بیشتر آشنا شوید.

معرفی کولرگازی های جنرال شکار

کولرگازی جنرال شکار، از سیستم های تهویه مطبوع پرفروش و پر طرفدار بازار است! محصولات این شرکت در ظرفیت های 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 تولید و روانه بازار می گردند؛ البته بهتر است بدانید که کولرگازی های جنرال شکار، در بازار رقبای بسیار زیادی دارند. اگر به دنبال یک سیستم تهویه مطبوع عالی و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود به سراغ محصولات برند جنرال شکار بروید. از مهم ترین مزایای محصولات جنرال شکار، می توان به بازدهی عالی، پرتاب باد قوی و عملکرد مطلوب اشاره نمود.

نقاط ضعف کولر گازی جنرال شکار

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، در کنار این همه مزایای کولر گازی shkar general، معایبی نیز به صورت نهفته وجود دارند؛ توجه داشته باشید که قبل از خریداری این محصول، باید حتما اطلاعاتی در خصوص مزایا و معایب آن داشته باشید. از مهم ترین معایب کولرگازی های برند جنرال، می توان به اختلال در سیستم الکتریکی ساختمان، مصرف انرژی بالا، نیازمند سرویس های دوره ای متعدد و مکرر، تعمیرات گران و پر هزینه و عدم سازگاری با برخی از شرایط محیطی اشاره نمود. البته فراموش نکنید که می توانید با رعایت چند نکته، تمامی معایب و مشکلات این دستگاه را به خوبی برطرف کنید و از عملکرد بی نظیر آن، لذت ببرید.

اختلال در سیستم الکتریکی ساختمان

یکی از مهم ترین معایب کولر گازی جنرال شکار، ایجاد اختلال در سیستم الکتریکی ساختمان است. زمانی که این دستگاه در حالت روشن قرار دارد، نوساناتی در سیستم برق خانه ایجاد می کند و عملکرد سایر دستگاه های برقی دیگر را مختل می سازد. البته توجه داشته باشید که اکثر کولرگازی های موجود در بازار به دلیل دارا بودن موتور الکتریکی، میزان نویز بسیار کمی وارد سیستم الکتریکی ساختمان می کنند. خوشبختانه کاربران می توانند با استفاده از پریز های نویزگیر محافظ دار، این مشکل را به آسانی برطرف نمایند.

مصرف انرژی بالا

مصرف برق بالا، از دیگر معایب کولر گازی SHKAR GENERAL محسوب می شود. طبیعتا تمامی کولرگازی های موجود در بازار به دلیل دارا بودن تجهیزات الکتریکی بالا و موتور برقی بزرگ، مصرف انرژی بالایی دارند. اما مصرف انرژی کولرگازی های جنرال شکار نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع، کمی بیشتر است. توجه داشته باشید که مصرف انرژی این نوع کولر گازی، ارتباط مستقیمی با نوع استفاده آن دارد. شما می توانید با تنظیم دقیق و استفاده اصولی از کولرگازی های جنرال شکار، مصرف برق آن ها را از 25 الی 40 درصد کاهش دهید.

نیازمند سرویس های دوره ای

بدیهی است که هر وسیله الکتریکی و مکانیکی، نیازمند سرویس دوره ای است. اما کولر گازی جنرال شکار نسبت به سایر محصولات هم رده خود، نیاز بیشتری به سرویس های دوره ای دارد. برخی از قطعات این دستگاه به دلیل طراحی نادرست و غیر اصولی، طول عمر پایینی داشته و نیاز به سرویس های دوره ای متعدد و مکرر دارند. لازم به ذکر است که سرویس به موقع کولر گازی، سبب بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی آن می شود. عدم سرویس دوره ای نیز، سبب از بین رفتن تمامی قطعات و افزایش چندین برابری هزینه تعمیرات می گردد. برای سرویس های دوره ای کولرگازی های جنرال شکار، باید حتما از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

تعمیرات گران و پر هزینه

تعمیرات گران و پر هزینه، از معایب پر رنگ کولرگازی جنرال شکار به شمار می آید. برخی از قطعات این دستگاه، بسیار کمیاب و گران قیمت هستند. از طرفی دیگر، دستمزد تعمیرات کولرگازی های جنرال نسبت به سایر محصولات مشابه، گران تر است. البته نیازی نیست نگران باشید، چرا که می توانید با انجام سرویس دوره ای به موقع، از خراب شدن و هزینه های سنگین تعمیرات این دستگاه جلوگیری کنید.

عدم سازگاری با برخی از شرایط محیطی

یکی دیگر از معایب کولر گازی جنرال شکار، عدم سازگاری آن با برخی از شرایط محیطی است. بعضی از مدل های کولرگازی برند جنرال شکار، به دلیل دارا بودن عایق بندی نامناسب و عدم طراحی دقیق و اصولی، با شرایط آب و هوایی شرجی یا گرم و خشک سازگاری ندارند. البته متخصصان و کارشناسان کمپانی جنرال شکار، تلاش نموده اند تا با استفاده از تجهیزات جدید، این مشکل را برطرف نمایند. از این رو، می توان نتیجه گرفت که کولرگازی های جنرال شکار جدید، با هر شرایط آب و هوایی سازگار هستند.

Advantages and disadvantages of General Shekar air conditioner

آیا کولر گازی shkar general برای ساختمان مسکونی مناسب است؟

خوشبختانه پاسخ این سوال مثبت است؛ گرچه کولرگازی های برند جنرال شکار، از معایب زیادی برخوردار هستند. اما توجه داشته باشید که محصولات جدید و مدرن این کمپانی، عملکرد بسیار مطلوبی دارند و به همین دلیل، می توان از آن ها در محیط با هر شرایطی استفاده نمود. کاربران می توانند برای ساختمان های مسکونی کوچک و بزرگ، از کولرگازی های جنرال شکار با توان مصرفی 12000 الی 30000، بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند.

بهتر است قبل از خرید کولرگازی های جنرال شکار، اطلاعات کاملی راجع به مزایا و معایب آن ها داشته باشید؛ اگر می خواهید کولرگازی های جنرال شکار را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت تضمینی خریداری کنید، پیشنهاد می شود سری به فروشگاه ما بزنید. فراموش نکنید که می توانید با مراجعه به فروشگاه ما، این محصول را به دو صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نموده و آن را در اسرع وقت درب محل مورد نظر تحویل بگیرید.

مزایای کولرگازی جنرال شکار طرح لبخندی :

سادگی بورد و قطعات

قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها

قیمت مناسب قطعات به جزمدلهای اینورتر

قطعات موجود به جز مدلهای اینورتر

فروش آسان در صورت نیاز

معایب کولرگازی جنرال شکار طرح لبخندی :

نداشتن آپشن نصب آسان بازشو زیر پنل

طراحی داخلی قدیمی

طراحی پنل داخلی قدیمی

عدم پشتیبانی قطعات در مدل اینورتر

عدم پشتیبانی از نوسانات ولتاژی

عدم ساپورت فیلتر اچ دی

بررسی کلی جنرال شکار طرح لبخند :

کولرگازی جنرال یک نمونه متوسط در بازار ایران ارزیابی میشود که آپشن های ویژه ای را دارا نیست و شکل و ساختار قدیمی تری را نسبت به سایر رقبا دارا میباشد کارشناس فروش ما برای خرید کولرگازی این مدل را توصیه نمیکند.

دکمه بازگشت به بالا