اقتصادیمطالب برتر

آیا هنوز خرید تلویزیون از شهرهای مرزی به خصوص بانه به صرفه است؟

شهرستان بانه کجاست؟

شهر زیبای بانه یکی از شهرهای مرزی در استان کردستان است که با اقلیم کردستان عراق هم مرز بوده و با بازارهای اقتصادی و مقرون به صرفه بسیار مشهور شده است. گردشگران زیادی جذب سازه‌های تاریخی و فضاهای طبیعی در این شهر چشم‌نواز می‌شوند و این شهر معمولاً توریست‌های زیادی را پذیرا می‌باشد. طبیعت بکر و دست نخورده‌ی بانه نیز سبب شده است این منطقه در کل سال و ۴ فصل بسیار خیره کننده و دیدنی باشد. شهر بانه که جزء شهرهای مرزی کشور ست، تنها ۲۰ کیلومتر با مرز فاصله دارد و این نزدیکی به مرز باعث ایجاد بازارهای پر رونق و ایده‌آل در این شهر کورد نشین و پر آوازه شده است. در این متن به بررسی خرید از بانه و دلایل آن می‌پردازیم.

ارزانترین قیمت تلویزیون در بانه | تفاوت قیمت تلویزیون بانه و تهران

عرضه محصولات بدون واسطه در شهر بانه

همان‌ گونه که پیش‌تر راجب آن سخن گفتیم، بانه تنها ۲۰ کیلومتر با مرز اقلیم کردستان عراق فاصله دارد. این مرز به اسم سیران‌ بند نام گذاری شده است و این مرز راهی برای ورود به شهر پنجوین کردستان عراق در جوار مرز ایران و اقلیم کردستان عراق است. بنابراین لوازم برقی و انواع وسایل با شرایط بسیار آسان و با قوانین گمرکی مطلوب از این طریق به کشور ایران وارد می‌شود. این واردات تخصصی، بدون هزینه‌ی حمل بار اضافی هستند و به همین دلایل روشن و واضح که شاهد آن می‌باشید، لوازم و کالاهای مشخصی در شهر بانه با قیمتی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه قابل خرید هستند.

بسیاری از شرکت‌های بازرگانی در کشور عراق محصولاتی بی‌نظیر را از کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی وارد کرده که این لوازم به صورت مستقیم به شهر بانه وارد می‌شوند. این لوازم از به شهر بانه ارسال شده و با وجود نزدیک بودن فاصله، هزینه‌ی حمل و نقل بسیار پایین است. در این صورت با توجه به امتیاز مرزی در شهر بانه، هزینه‌ای به گمرک پرداخت نمی‌شود و محصولات با قیمت عالی و بسیار مناسب‌ت از سایر شهرها به فروش می‌رسند.

ممکن است در این شهر لوازم خانگی فیک و تقلبی نیز مانند هر شهر دیگری وجود داشته باشد اما لازم است لوازم مورد علاقه و مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر انتخاب و خریداری کنید که رضایت بالایی از خرید خود داشته باشید. از این رو مقرون به صرفه بودن محصولات در این شهر به دلیل هزینه‌ی حمل بار کم، نگرفتن هزینه‌های گمرکی اضافی و ارتباط مرزی عالی و نزدیک است و دلیلی بر بی کیفیت و تقلبی بودن سایر محصولات در این شهر نمی‌باشد. محصولات اقتصادی در این شهر مواردی مانند؛ سرخ کن، تلویزیون ، انواع کولر گازی، پلو پز، دستگاه‌های غذا ساز، سیستم‌های صوتی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و … می‌باشد که با قیمت بسیار ارزنده‌ای به فروش می‌رسند.

تنوع محصولی و فروشگاه‌های متنوع در بانه

تاجران و فروشگاه‌های معتبر، انواع محصولات را با ضمانت اصالت کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه به شهر بانه وارد می‌کنند که تلویزیون‌ها از برجسته‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خانگی در این طبقه‌بندی می‌باشند. تلویزیون‌ها از برندها و کمپانی‌های نام‌آور و معتبری مانند؛ ال جی، سامسونگ، سونی، شیائومی و … به شهر بانه وارد می‌شوند. محصولات جدید این برندها هر ساله با امکانات نوین و فناوری‌های پیشرفته پس از زمان کوتاهی از طریق فروشگاه‌های شهر بانه قابل دسترس می‌باشند. تلویزیون‌های سال جاری ۲۰۲۳ میلادی هم اکنون در فروشگاه های بانه موجود هستند و با توجه به شرایط و مدل دلخواه، می‌توانید بهترین گزینه را از طریق مشاوران و متخصصان مورد اعتماد، انتخاب و تهیه نمایید. این تلویزیون‌ها از انواع مدل‌ها برخوردار هستند و با توجه به سلیقه و کارایی دلخواه و مورد نظر شما، انتخاب بسیار آسان و پیش پا افتاده می‌شود.

ارزانترین قیمت تلویزیون در بانه | تفاوت قیمت تلویزیون بانه و تهران

دسترسی و خرید آسان به واسطه‌ی فروشگاه‌های حضوری و آنلاین متعدد در شهر بانه

همان طور که می‌دانید بازار در شهر بانه پر رونق است و تنوع محصولی نیز بسیار زیاد و گسترده شده است. از این رو افراد زیادی در این شهر فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی احداث کرده‌اند که بتوانند با توجه به تورم حاکم بر کشور، لوازم خانگی را با ارزنده‌ترین قیمت به خانه‌ی شما هدیه دهند. بسیاری از افراد در سایر شهرها ممکن است نتوانند به شهر حیرت‌انگیز بانه سفر کرده و از بازار بی‌نظیر و اقتصادی آن دیدن کنند. به همین دلیل این فروشگاه‌ها برای دسترسی آسان شما به بازار مقرون به صرفه، سایت‌هایی حرفه‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند. خرید از طریق این سایت‌ها دقیقاً همانند خرید از خود فروشگاه‌ها به صورت حضوری است و همچنین با کمک مشاوران و کارشناسان فروش، انتخاب بسیار آسان می‌کردد. یکی از این فروشگاه‌های آنلاین، فروشگاه اورجیمال است که با نشان اعتماد الکترونیکی، محصولات موردنظر شما را با وجود ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند. این فروشگاه با امکان پرداخت درب منزل، امکان خریدی با اعتبار را برای شما به ارمغان می‌آورد که با وجود طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها، حس حضور در بازار را با جزئیات دقیق تداعی می‌کند.

جهت مشاهده لیست جدیدترین تلویزیون ها رو لینک روبرو کلیک کنید : خرید تلویزیون از بانه

تخصص و تضمین در هنگام خرید و خدمات پس از فروش

بانه جزء شهرهای پیشتاز و پیشگام در عرضه و پخش تلویزیون‌های تخصصی و منحصر به فرد است که خرید از فروشگاه‌های آن نیازمند به وجود افرادی متخصص است که اطلاعات محصولی بالایی داشته باشند و با ارائه‌ی لوازمی مختص به شما، بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورند. ضمانت اصالت کالا یکی از موارد بسیار مهم در خرید تلویزیون است که نشان از اصلی بودن محصول شما دارد و لازم است پیش از خرید به آن دقت نمایید. همچنین از فروشگاهی خرید کنید که گارانتی معتبر با نشان هولوگرامی را به شما ارائه دهد و از این قضیه مطمئن باشید که خدمان پس از فروش را به بهترین شیوه دریافت خواهید کرد. در هنگام خرید از فروشگاه به ضمانت اصالت کالا، گارانتی هووگرامی معتبر، ثبت سفارش به صورت تلفنی و آنلاین، تحویل سریع، امکان پرداخت درب منزل و خدمات پس از فروش آن توجه نمایید که تجربه‌ی یک خرید آنلاین بی‌نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

سخن آخر

خرید انواع محصولات خانگی و جهیزیه‌ی عروس از شهر بانه همواره یکی از اقتصادی‌ترین موارد بوده است. این شهر مرزی با وجود بازارها و فروشگاه‌هایی که تلویزیون‌های متنوعی را بدون واسطه و سود در اختیار شما می‌گذارند، بازاری پر رونق دارد که از سراسر کشور مورد استقبال همگان قرار گرفته است. اگر شما نیز قصد خرید آنلاین با بهترین امکانات، مشاورات و خدمات را از شهر بانه را دارید، حتما نکات بالا را به یاد داشته و از فروشگاه معتبر خرید نمایید.

دکمه بازگشت به بالا