علمی و پزشکی

افزایش شیوع بیماری های قارچی در هند

به گفته شفاف ، این مورد در بیمارستانی در منطقه غازی آباد این ایالت و در شهر همسایه دهلی مشاهده شده است.

دکتر BPPTagi ، متخصص گوش و حلق و بینی می گوید ، یک مرد 45 ساله با قارچ سیاه ، سفید و زرد تشخیص داده شده است.

وی به IANAI گفت: “خزندگان معمولاً به یک قارچ زرد آلوده می شوند و این اولین باری است که می بینم انسان به یک قارچ آلوده شده است.”

وی گفت: این قارچ با آمفوتریسین B قابل درمان است ، اما درمان آن بیشتر از سیاه و سفید است.

دکتر. طبق گفته تیاگی ، برخی علائم قارچ زرد شامل بی حالی و کاهش اشتها است.

پسر بیمار همچنین در مصاحبه ای با IANAI گفت که پدرش در حال درمان کوید -19 بود و در حال بهبودی بود.

او گفت که در دو روز گذشته ، چشمان پدر شروع به ورم کرد و ناگهان بسته شد و بینی اش سوراخ شد.

در همین حال ، هند از قارچ سیاه رنج می برد و با افزایش تعداد بیماران Covid-19 از کمبود آمفوتریسین B رنج می برد. وزارت بهداشت روز دوشنبه (24 مه) اعلام کرد که 5424 مورد قارچ سیاه در کشور گزارش شده است.

به گفته وزیر بهداشت هند ، هارد وردان ، از این 5424 مورد ، 4566 مورد دارای سابقه بیماری کوید -19 هستند. ضد قارچ .مقامات بهداشتی می گویند که آنها در تلاش هستند تا کمبود دارو را برطرف کنند.

ﻣﻮﻛﻮﺭﻣﺎﻳﻜﻮﺯﻳﺲ این یک بیماری قارچی است که توسط گروهی از قارچهای موجود در هوا به نام موکورومومیست ایجاد می شود. به محض اینکه قارچ از طریق تنفس وارد بدن می شود ، حفره های سینوس ، ریه ها و حفره های قفسه سینه بیمار را آلوده می کند.

طبق وزارت بهداشت هند ، افراد مبتلا به دیابت یا نقص ایمنی در معرض خطر بالا هستند ، از جمله افرادی که به دلیل کووید -19 تحت درمان با استروئید قرار دارند.

به گزارش ایندیپندنت ، مواردی از قارچ سفید در ایالت های بیهار و مادیا پرادش در هند گزارش شده است. به گفته پزشکان ، این بیماری قارچی به دلیل عدم ایمنی یا تماس با مواد آلوده به قارچ ایجاد می شود.

دکمه بازگشت به بالا