عمومیمطالب برتر

بهترین کتاب اصول حسابداری

 

مطالعه کتاب همیشه مورد ستایش همگان بوده است؛ حتی خداوند برای اینکه به بندگانش آموزش زندگی دنیایی را دهد، کتابی را از طریق پیامبرانش بر بشریت ارسال کرده است؛ بنابراین انسان برای افزایش آگاهی و دانش خود، باید مطالعه کند و هیچ‌چیز جای مطالعه و تحقیق را نمی‌گیرد. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که کتابی را باید خواند که ارزش خواندن داشته باشد؛ در غیر این صورت باعث اتلاف انرژی و وقت شما می‌شود. در این مطلب ۱۱ تا از بهترین کتاب های حسابداری ، به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین کتاب های حسابداری

به لطف پیشرفت و توسعه صنعت چاپ، تنوع کتاب در زمینه حسابداری بسیار زیاد است. به‌گونه‌ای که شما زمانی که وارد کتاب‌فروشی می‌شوید، با چندین و چندین کتاب مواجه می‌شوید و به‌ احتمال زیاد در انتخاب آن‌ها سردرگم می‌شوید. در اینجا ما قصد داریم چند تا از بهترین کتاب‌ های حسابداری را به شما معرفی کنیم:

کتاب شاه کلید شخصی حسابداری

 

برای اینکه در هر مسیر شغلی وارد شوید، باید تجربه‌های زیادی را کسب کنید و آزمون خطاهای زیادی را کسب کنید. برای اینکه مسیر کار حسابداری برای شما هموارتر شود و به‌ اصطلاح از راه‌های میان‌بر برای رسیدن به یک حسابدار حرفه‌ای برسید، کتاب شاه کلید شخصی حسابداری به کمک شما خواهد آمد. در واقع زمانی که یک کارفرما نیازمند یک حسابدار است، ازآنجایی‌که هزینه نیروی انسانی، یکی از پرهزینه‌ترین اقلام به شمار می‌آید، کارفرما با تحقیق و بررسی دقیق، به استخدام یک حسابدار می‌پردازد؛

بنابراین شما برای اینکه حرفی برای گفتن داشته باشید، باید حسابداری به طور کاملاً عمیق تجربه کرده باشید. کتاب شاه‌کلید شخصی حسابداری به شما ترفندهایی را یاد می‌دهد که موجب می‌شود کارفرمایان حس خوبی از شما دریافت کنند. به همین دلیل این کتاب یکی از بهترین کتاب های حسابداری است که هر دانشجوی حسابداری برای ورود به بازار کار، باید مطالعه کند.

کلیه دوره های آموزش حسابداری اصفهان به صورت صد در صد عملی و مطابق با نیازهای بازار کار است.

 

کتاب حسابداری بورس به سبک وارن بافت

اگر دانشجوی حسابداری هستید، حتماً نام صورت سود و زیان، و صورت جریان نقدی به گوشتان خورده است. برای اینکه به‌صورت کاملاً عملی و در دنیای واقعی از کاربرد صورت‌های مالی، پی ببرید، کتاب حسابداری بورس به سبک وارن بافت به کمک شما خواهد آمد. این کتاب به‌طورکلی نحوه محاسبه ارزش ذاتی یک سهام را به شما یاد خواهد داد و همچنین می‌آموزید که چطور مثل وارن بافت یک سهام را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. این کتاب یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار سهام به شمار می‌آید.

کتاب کاربردی‌ترین مطالب و نکات حسابداری و مالیاتی ویژه بازار کار

به طور خلاصه این کتاب که یکی از منابع کارشناسی ارشد هم به شمار می‌آید، مباحثی که می‌پردازد عبارت‌اند از:

  • مباحث کاربردی حسابداری مالی
  • قوانین و حسابداری مالیات بر ارزش‌افزوده
  • نحوه تکمیل و تنظیم مالیاتی
  • نحوه ارائه گزارش خرید و فروش
  • نکات کاربردی حسابداری حقوق و دستمزد
  • نحوه تحریر دفاتر قانونی
  • تکالیف مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی

کتاب حسابداری ویژه بازار کار

 

کتاب حسابداری ویژه بازار کار، نوشته سینا جال اشتری تمام مفاهیم ضروری حسابداری که در بازار کار مورد نیاز است را در این کتاب یاد می‌دهد. کتاب حسابداری ویژه بازار کار همانطور که از نامش پیداست، حاوی نکات و مفاهیم بسیار کاربردی است؛ به عبارتی، از ابتدایی‌ترین مباحث تا پیشرفته‌ترین مباحث که در دانشگاه‌های یاد نمی‌دهند، را این کتاب به آنها پرداخته است.

کتاب حقوق و دستمزد طلایی

کتاب حقوق و دستمزد طلایی که یکی از بهترین کتاب‌ های حسابداری به شمار می‌آید، در مورد نکات مربوط به حساب حقوق و دستمزد، حق بیمه، قوانین کار و مالیات بر حقوق به خوبی توضیح می‌دهد و شما را از هرگونه ابهام در این موضوعات باز می‌دارد. شاید بدانید که حساب حقوق و دستمزد یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین حساب‌ها در سیستم حسابداری به‌حساب می‌آید که باید به آن دقت فراوان شود؛ بنابراین این کتاب برای هر حسابداری ضروری است.

حتی کسانی که قصد شروع کسب و کاری را دارند، بدین معنا که کارفرما هستند یا در آینده خواهند شد، این کتاب بسیار برای آنها کاربرد خواهد داشت.

کتاب حسابداری به زبان آدمیزاد

 

این کتاب مختص مدیران، حسابداران، مشاوران مالی و صاحبان کسب و کار است. همان طور که از اسم آن پیداست، این کتاب با زبانی بسیار گیرا و همه فهم، مفاهیم اولیه حسابداری را به شما توضیح می‌دهد. خواندن این کتاب به شما کمک میکند تا بیشتر متوجه اهمیت شوید.

کتاب اصول حسابرسی به زبان ساده

 

کتاب پیش رو نوشته مهدی عیسی پور که در سال ۹۷ منتشر شده است، به توضیح مفاهیم، شناخت و اندازه گیری در حسابداری، روش‌های حسابرسی و … پرداخته است. همان‌طور که می‌دانید  برای اینکه صورت‌های مالی شرکت یا سازمان، کاملاً درست و بدون هیچ خطایی باشد، حسابرسان موظف‌اند بر تمام عملکرد حسابرسان نظارت کنند.

در نتیجه صورت‌های مالی شرکت قابل اتکا است و افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند، به این شرکت اطمینان بیشتری خواهند کرد. به همین منظور این کتاب هم یکی از بهترین کتاب‌ های حسابداری به شمار می‌آید.

کتاب حسابداری را از صفر بیاموزیم

این کتاب با استفاده از یک شیوه نوین آموزشی و با استفاده از ادبیات، رمان، تاریخ، جامعه شناسی، روان‌شناسی و اقتصاد، به آموزش حسابداری می‌پردازد. این کتاب مناسب افرادی است که با تازگی وارد رشته حسابداری شده‌اند و خواهان یادگیری مفاهیم حسابداری هستند.

موسسه حسابداری با هدف بهترین آموزشگاه حسابداری در اصفهان دوره صفر تا صد و دوره رشد خود را برگزار می‌کند و در آموزش حسابداری اصفهان جز اولین‌ها است

کتاب اقتصاد مدیریت و حسابداری مالی

اقتصاد مدیریت و حسابداری مالی ام.کاسی ردی و اس. ساراس واتی ترجمه و تالیف دکتر محمدرضا شورورزی، کاملاً شما را با حسابداری مالی و اقتصاد مدیریت آشنا می‌کند تا در نتیجه بتوانید در تصمیمات مالی شرکت‌ها، به عنوان یک مدیر مالی یا مشاوره مالی، نقش آفرینی کنید.

کتاب تفسیر و به کارگیری استانداردهای حسابداری ایران

 

این کتاب پیش رو به توضیح مفاهیم نگه داشت سرمایه که در تعیین سود نقش مؤثری دارد، می‌پردازد. از آنجایی که تعیین سود با حفظ سرمایه شرکت‌ها، رابطه مستقیمی دارد، باید توزیع سود کنترل شود.

کتاب کلید حسابداری در Excel

اکسل نرم افزاری است که تمام داده‌ها را به طور کاملاً منظم و سفارش سازی شده، دسته بندی می‌کند. در حسابداری مالی، حسابداری مدیریت و حتی بررسی سهام شرکت‌ها در بورس، به دلیل اینکه که داده‌های بسیار زیاد و گاهی بسیار پیچیده مواجه هستیم، برای همین می‌توانیم از این نرم‌افزار کامپیوتری که توسط وسیله کار حسابداران انجام می‌شود، استفاده کنیم.

در این کتاب پیش رو تمام آنچه را که شما برای انجام داده پروژه‌های حسابداری به این نرم‌افزار احتیاج دارید، را مفصلاً توضیح داده شده است. در نتیجه کار شما منظم‌تر، حرفه‌ای‌تر و عاری از خطا خواهد شد. به همین ترتیب این کتاب هم یکی از بهترین کتاب‌ های حسابداری به شمار می‌آید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزارهای حسابداری میتوانید به مقاله مراجعه فرمایید.

سخن پایانی

ازتا در جهت ارتقای سطح دانش جوانان علاقه مند به این رشته، تعدادی از کتب ارزشمند در حوزه حسابداری و مالی را به شما معرفی کرده است تا بتوانید برای حضور در بازار کار حسابداری آماده شوید.

تا اینجا شما با بهترین کتاب های حسابداری آشنا شده‌اید. همیشه تمام معلمان و استادان، شما را تشویق به مطالعه و تحقیق می‌کنند؛ این بسیار کار درست و پسندیده‌ای است اما یک نکته بسیار مهمی دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ کس تنها با خواندن کتاب، حسابدار نشده است مثل تمام رانندگان که تنها با کتاب راننده نشده‌اند؛ بنابراین شما باید در یک موقعیت کاری واقعی، خود را قرار دهید تا اینکه مطالبی را که خوانده‌اید کاملاً به طور عمیق درک کنید.

یک خبر خوب! چارچوب اصلی توسط اصول حسابداری شکل میگیرد. ثبت های حسابداری در هر موسسه یا شرکت باید برای همه قابل فهم باشد، یعنی دارای قوانین و دستور العمل باشد که این نظم و قوانین همان اصول حسابداری است. اصول حسابداری نحوه و تعیین سود، چگونگی وضعیت مالی یک موسسه یا شرکت را مشخص می کند. در این مقاله به معرفی بهترین کتاب اصول حسابداری می پردازیم.

1- کتاب اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری:

کتاب اصول حسابداری 1 نوشته جمشید اسکندری کتابی است، که اصول و مبانی دفترداری و حسابداری را به دانشجویان آموزش می دهد. در این کتاب به تکمیل چرخه حسابداری با استفاده از کاربرگ و همچنین تکمیل چرخه می پردازد. این کتاب مفهوم حسابداری، صورت های مالی و اصول پایه حسابداری آموزش می دهد.

2- کتاب اصول و مبانی حسابداری پرویز بختیاری:

کتاب اصول حسابداری 1 نوشته پرویز بختیاری است. در این کتاب ابتدا به تعریف حسابداری و مفاهیم عمومی می پردازد و سپس فرآیند ثبت در حسابداری، شیوه تکمیل عملیات حسابداری در موسسه های خدماتی را به خواننده می آموزد. در فصل پایانی کتاب ارزیابی موجودی ها و روش های کنترل را شرح می دهد. مطالعه این کتاب به دانشجویان و علاقه مندان به رشته حسابداری توصیه می گردد.

3- کتاب اصول حسابداری 1 تاری وردی :

نویسنده کتاب اصول حسابداری 1 یداله تاری وردی و دکتر محمد امین زکی زاده است، که خواندن این کتاب به دانشجویان حسابداری، داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی پیشنهاد می شود. در این کتاب نحوه تهیه و ثبت صورت های مالی از راه های مختلف نیز ارائه می شود و به چگونگی حسابداری در واحد های بازرگانی، تهیه ی صورتهای مالی و بستن حسابها می پردازد.

4- کتاب اصول حسابداری 1 چارلز هورن گرل

نویسنده آن چارلز هورن گرل به ترجمه ایرج نوروش کتابی است که به بیان ثبت مبادلات واحد تجاری، فرآیند تعدیل حساب‌ها، تکمیل چرخه حسابداری، سیستم های اطلاعاتی حسابداری، حساب‌ها و اسناد دریافتی و غیره می پردازد.

در دوره آموزش اصول حسابداری بصورت کامل تمامی سر فصل های مربوط به اصول حسابداری 1 را خواهید آموخت. این دوره برای دانشجویان رشته حسابداری، افرادی که می خواهند به تازگی فعالیت خود را در زمینه حسابداری شروع کنندو مدیران بسیار مناسب است.

5- کتاب اصول حسابداری 2 ایرج نوروش:

کتاب اصول حسابداری 2 نوشته ایرج نوروش، به بیان قوانین حسابداری در سرمایه گذاری کوتاه مدت می پردازد. این کتاب سعی دارد که مشکلات قوانین جاری کشور، رعایت استانداردهای حسابداری در سیستم های دفتر اداری و ضعف گزارشگری مالی در واحدهای تجاری کشور مورد نقد و بررسی قرار دهد. اگر قصد دارید به یک تبدیل شوید مطالعه این کتاب را به شما توصیه می کنیم. همچنین از دیگر سرفصل های این کتاب می توان به سود انباشته، سود سهام، سهام خزانه، صورت سود و زیان، شرکت های تضامنی و سهامی اشاره کرد.

6- کتاب اصول حسابداری عزیز نبوی:

کتاب اصول حسابداری جلد دوم نوشته عزیز نبوی، به مقدمات فن حسابداری در موسسات پرداخته است. بخشی از سر فصل های این کتاب شامل آشنایی با ترازنامه، صورتحساب سرمایه، آشنایی با صورت سود و زیان، ثبت فعالیت های مالی در دفاتر، دفتر روزنامه و دفتر کل، و غیره می شود.

7- کتاب اصول حسابداری حمید حقیقت:

کتاب اصول حسابداری اثر حمید حقیقت است. از سر فصل های این کتاب می توان به آشنایی با حسابداری، معادله حسابداری، تجزیه و تحلیل و ثبت رویدادهای مالی، ثبت رویدادهای مالی در مدارک و دفاتر حسابداری، درآمد و هزینه پروژه اجرایی حسابداری مساله اجرایی اشاره کرد.

8- کتاب حسابداری مالی (اصول حسابداری) سعید مشایخی فرد:

کتاب حسابداری مالی نوشته سعيد مشايخي ‌فرد برای و حسابداری مناسب است. این کتاب شامل تست و پرسش و پاسخ می باشد. نویسنده در این کتاب سه مرحله آزمون مقدماتی، متوسط، پیشرفته برای داوطلبان ارائه کرده است.

فیلم آموزشی اصول حسابداری 2

در دوره آموزش اصول حسابداری 2 در 13 ساعت به مباحث مهم از جمله حسابداری شرکت هایاهمیت مطالعه بهترین کتاب های اصول حسابداری

حسابداری، زبانی مشترک در دنیای تجارت است که با ثبت، دسته بندی، خلاصه سازی مبادلات روزمره، محاسبه و تهیه گزارش های مالی مختلف، اطلاعات لازم را در اختیار ذی نفعان قرار می دهد و این اطلاعات در تصمیم گیریها و جهت گیری های اقتصادی سازمان یا مؤسسه و شرکت نقش کلیدی دارد. در این مقاله، کتابانه قصد دارد تا به معرفی بهترین کتاب های اصول حسابداری بپردازد.

لیست بهترین کتاب های اصول حسابداری

در ادامه شما را با کتاب های معروف اصول حسابداری و نحوه آشنا خواهیم نمود؛ با ما همراه باشید.

کتاب اصول حسابداری 1 اسکندری

هدف از تألیف کتاب اصول حسابداری 1 «»، آموزش اصول و مبانی دفترداری و حسابداری به دانشجویان سال اول رشته های حسابداری، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بیمه، بانکداری و رشته های مشابه در دانشگاه ها و و مراکز آموزش عالی می‌باشد.

همچنین جنبه های آموزشی کاربردی کتاب اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری بیشتر مدنظر بوده و در حد توان و ضرورت کوشش شده از نثر ساده و حتی المقدور غیر فنی و با مثال های قابل درک برای کسانی که برای اولین بار با این حرفه و فن آشنا می شوند، استفاده شود.

کتاب اصول حسابداری 1 هورن گرن، نوروش

کتاب اصول حسابداری جلد اول «» با ترجمه‌ی «» از مجموعه سه جلدی  می‌باشد که جلد 1 این مجموعه در 10 فصل تنظیم و نگارش شده است. حسابداری، زبان تجارت است و آشنایی ناقص با این زبان و درک ضعیف از اهدافی که باید در انتقال پیام‌های تجاری به عهده گیرد. کنترل مالی و تصمیمات مدیریتی را به سطح نازلی تنزل می‌دهد. همچنین حسابداری و تجارت از هم قابل تفکیک نیستند و همواره تصمیمات صحیح تجاری با اطلاعات مربوط و قابل اتکاء حسابداری، پیوند ناگسستنی دارند.

مطالعه بیشتر: آموزش صفر تا ۱۰۰ حسابداری مکتب خونه

کتاب اصول و مبانی حسابداری پرویز بختیاری

«پرویز بختیاری» در کتاب اصول و مبانی حسابداری از  به تبیین مفهوم و نقش حسابداری در سازمان‌های مختلف از قبیل موسسه‌های بازرگانی و خدماتی پرداخته است. معرفی انواع موسسه‌ها، معادله حسابداری، اصول عمومی حسابداری، استانداردها و رویه ثبت در حسابداری از مباحث مهم کتاب اصول و مبانی حسابداری به شمار می‌روند.

یکی از انگیزه‌های پرویز بختیاری در تهیه کتاب اصول و مبانی حسابداری، ارائه متون آموزشی مناسب برای تدریس این رشته می‌باشد که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان دانشگاهها قرار گیرد. مطالعه این کتاب کاربردی به تمام دانشجویان علاقمند به رشته حسابداری توصیه می گردد.

بهترین کتاب آموزش حسابداری مقدماتی | بهترین کتاب اصول حسابداری 1

 کتاب اصول حسابداری 1 تاری وردی و زکی زاده

«» و «» در کتاب اصول حسابداری جلد 1، ضمن بیان جایگاه حسابداری در دنیای تجارت و انواع حسابداری؛ به معادلات اصلی حسابداری و ساختار این معادله می پردازند. سپس چرخه حسابداری (جمع آوری، تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی و ثبت) را گام به گام توضیح می دهند و به طبقه بندی این اطلاعات مالی، طبق دستور العمل های موجود اشاره می کنند.

در کتاب اصول حسابداری 1، نحوه تهیه صورتهای مالی از طرق مختلف نیز تشریح می شود و در نهایت به چگونگی حسابداری در واحد های بازرگانی می‌پردازد. در پایان نیز تست های کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد با پاسخنامه ضمیمه کتاب می شود.

کتاب اصول حسابداری 2 اثر ایرج نوروش

ایرج نوروش از آن نویسندگانی است که نامش به کتاب ها اعتبار می‌بخشد. کتاب اصول حسابداری که نوروش شخصا خود آن را نگاشته است نیز یکی از بهترین کتاب های اصول حسابداری است که در بازار نشر وجود دارد و مورد تایید بسیاری از اساتید این حوزه می‌باشد.

کتاب اصول حسابداری 1 همتی

کتاب اصول حسابداری به قلم «» و «»، بخشی از مجموعه حسابداری می‌باشد که براساس جدیدترین رویه‌های حسابداری در دنیا مطابق با سرفصل انقلاب فرهنگی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای رشته‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد تهیه شده و به جرئت یکی از کتاب های برتر اصول حسابداری موجود در بازار است.

با توجه به وسعت و گستردگی مطالب، این کتاب از هشت فصل تشکیل شده است، مخاطبان اصلی کتاب آن دسته از دانشجویان و استفاده کنندگانی است که در دوره کاردانی، کارشناسی رشته‌های حسابداری، مدیریت صنعتی، بازرگانی و سایر رشته‌های مرتبط و علاوه بر این سایر استفاده کنندگان که مایلند در سطح اطلاعات لازم را کسب نمایند، تهیه شده است.

کتاب اصول حسابداری عزیز نبوی

کتاب اصول حسابداری که به قلم «دکتر عزیز نبوی» به رشته تحرید در آمده در جلد اول درباره‌ی فن مقدمات حسابداری صحبت کرده است. در جلدهای بعدی این کتاب به موضوعاتی نظیر حسابداری شرکت ها، موسسه‌های تولیدی و موسسات صنعتی پرداخته شده است.

این کتاب دارای نثری روان و ساده است که همین مسئله ان را مورد توجه بسیاری از اساتید و دانشجویان قرار داده و فهم مطالب آن را ساده‌تر نموده است.

در این صفحه به معرفی کتاب های معروف اصول حسابداری پرداخته شد. شما دوستان می‌توانید برای حسابداری، ، و یا سایر کتاب های مورد نیازتان از طریق سایت کتابانه اقدام نمایید.

به نظر شما آیا کتاب دیگری در این حوزه وجود دارد که از قلم افتاده باشد؟ آیا شما کتاب اصول حسابداری دیگری می‌شناسید که جای آن در فهرست کتاب های بالا خالی باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. کتابانه همواره مشتاق شنیدن نظرات، انتقاکتاب‌خوانی شیوه‌ای عالی برای افزایش سطح دانش به شمار می‌آید و از نظر مالی نیز نسبت به هزینه کلاس‌های مختلف بسیار منطقی‌ست. با مطالعه‌ی کتاب‌های آموزش حسابداری، در زمان کوتاه اطلاعات بسیاری کسب می‌کنید و این موضوع به شما کمک می‌نماید تا فرصت‌های شغلی بهتری به دست آورید؛ بنابراین بهتر است هر چه زودتر خرید کتاب آموزش حسابداری را در برنامه خود قرار دهید. البته این کار چندان هم راحت نیست؛ چرا که کتاب‌های آموزش حسابداری به بخش‌های مختلفی مانند بهترین کتاب حسابداری شرکت‌ها، بهترین کتاب حسابداری برای بازار کار، بهترین کتاب اصول حسابداری، بهترین کتاب حسابداری صنعتی، بهترین کتاب حسابداری دولتی و… تقسیم می‌شود.

پیدا کردن کتاب‌های خوب حسابداری بسیار دشوار است و برای رسیدن به بهترین نتیجه نیاز به راهنمایی دارید و شما می‌توانید از به عنوان بانک کتاب‌های حسابداری استفاده کنید تا به خواسته‌ی خود برسید.

بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزش حسابداری در کتابراه کدام موارد هستند؟

حتی اگر قصد ندارید به صورت حرفه‌ای وارد رشته حسابداری شوید برای‌تان مفید خواهد بود؛ چرا که کمک می‌کند تا به درک بهتری درباره سازوکار بازارهای مالی و چرخه اقتصاد برسید. یکی از بهترین کتاب‌های حسابداری بازار کار محسوب می‌شود و به شما یاری می‌رساند مهارت‌های خود را ارتقا دهید. را نیز در فهرست خرید کتاب‌های آموزش حسابداری خود قرار دهید تا در این زمینه حرفه‌ای شوید. در میان این آثار کتاب آموزش حسابداری pdf نیز یافت می‌شود که با مراجعه به بخش مشخصات کتاب‌ها می‌توانید از این موضوع مطلع شوید.
در ادامه با برخی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزش حسابداری آشنا می‌شوید:

سایت و اپلیکیشن کتابراه کتاب‌های حسابداری خود به دو صورت کتاب حسابداری pdf و کتاب الکترونیکی حسابداری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن کتاب‌های صوتی بسیاری دارد که به شما توصیه می‌کنیم، حتما سری به آن‌ها بزنید خود را میهمان لذتی بی‌پایان کنید.

دانلود رایگان کتاب آموزش حسابداری در کتابراه:

یافتن کتاب آموزش حسابداری مناسب بسیار سخت است و گاهی اوقات بهتر است این کار را با دانلود رایگان کتاب آموزش حسابداری آغاز کنید تا از انتخاب خود و تمایل به استفاده از اپلیکیشن کتابراه مطمئن شوید. اگر به علاقه دارید به این آثار نگاهی بندازید:

اپلیکیشن کتابراه مرجعی مناسب برای دانلود و مطالعه‌ی کتاب‌های آموزش حسابداری در زمینه‌ی کتاب حسابداری عملی، کتاب امور مالی، کتاب حسابداری مقدماتی، کتاب حسابداری صنعتی و… محسوب می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا