عمومی

مه رقیق و غبار محلی مهمان استان البرز می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین در خصوص پیش بینی هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا روز دوشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات افزایش غبار در شهرها و مناطق صنعتی استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه امروز جمعه آسمان صاف همراه با مه رقیق، بعضی ساعات غبار محلی و عصر و شب رشد ابر است، عنوان کرد: فردا شنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق در پاره‌ای نقاط، یخبندان صبحگاهی و غبار محلی در بعضی ساعات است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز مطرح کرد: برای روز یکشنبه نیز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات، وزش باد و شب آسمانی ابری و برای دوشنبه نیز آسمانی کمی تا ابری، همراه با مه رقیق صبحگاهی و بعضی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی با اشاره به پیش بینی انباشت برف، یخبندان و کاهش محسوس دمای کمینه در جاده‌های استان البرز با محوریت چالوس و طالقان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ و لغزندگی جاده‌ها و معابر کوهستانی و ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا