اقتصادیمطالب برتر

پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه روز معلم در اصفهان

ایده برای هدیه روز معلم

فروشگاه کادو و هدیه در اصفهان: اگر برای خرید کادوی روز معلم ایده خاصی به ذهن‌تان نمی‌رسد و از طرفی می‌خواهید هدیه قشنگ برای روز معلم بخرید که ماندگار باشد ما در ادامه فهرستی از هدایای متنوع برای روز معلم و استاد را گردآوری کرده‌ایم که شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود از آن‌ها ایده بگیرید و بهترین کادو روز معلم را تهیه کنید. در این فهرست به هدایای مشترکی که به عنوان هدیه برای معلم زن و کادو برای معلم مرد مناسب هستند اشاره کرده‌ایم و در ادامه به طور جداگانه به هدایایی که برای خانم‌ها و آقایان کاربردی هستند، پرداخته‌ایم.

 گل نقره برای هدیه روز معلم 

خرید کادو و صنایع دستی در اصفهان: بدون شک گل جزء ثابت هدایا برای روز معلم است اما برای شما پیشنهاد خاصی داریم به جای این که هزینه در قبال دسته‌گل طبیعی، باکس گل یا گیاهان زینتی پرداخت کنید که بعد از مدتی پژمرده می‌شوند و دیگر اثری از آثار آن‌ها نیست بیایید در ازای بودجه‌ای که برای خرید گل در نظر گرفته‌اید، شاخه گل نقره یا باکس گل نقره بخرید.

مزیت خرید گل‌ نقره این است که ارزش بالایی دارند و همواره ماندگار خواهند بود و هدیه‌ای شیک و خاص برای روز معلم خواهند بود و قطعا معلم یا استاد شما با دریافت گل نقره از شما سورپرایز خواهند شد.

 جا خودکاری بهترین هدیه روز معلم 

خرید کادو از دیجی کالا: بدون شک از وسایل ضروری و موردنیاز برای معلمین و اساتید، جا قلمی یا جا خودکاری است. اگر شما قصد تهیه جا خودکاری برای هدیه روز معلم را دارید پیشنهاد ما به شما این است که مدلی را خریداری کنید که خاص و مورد پسند همه سلیقه‌ها باشد که در این صورت پیشنهاد ما به شما جا خودکاری رومیزی خاتم است.

تنوع طرح‌ها و مدل‌های جا خودکاری خاتم بسیار گسترده است متناسب به کیفیت و مدل آن قیمت متفاوتی دارند که در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع مدل‌های آن متناسب با تمام سلیقه‌ها موجود است. برای دریافت کاتالوگ انواع جا خودکاری خاتم‌کاری فقط کافی با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید.

عکس کادو برای روز معلم | کادو روز معلم زنانه دیجی کالا

صنایعدستی بهترین هدیه برای روز استاد

تهیه صنایع‌دستی برای کادو به معلم جزء هدایای شیک روز معلم هستند و بزرگ‌ترین مزیتی که صنایع‌دستی دارد این است که در آن‌ها هنر و ظرافت خاصی به کار گرفته شده و مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است. کادو صنایع‌دستی جزء هدیه ارزشمند برای روز معلم محسوب می‌شود به همین دلیل هنگام تهیه هدیه روز معلم می‌توانید صنایع‌دستی را جزء اولویت‌هایتان قرار بدهید.

برای آشنایی و مشاهده انواع صنایع‌دستی کادویی برای روز معلم فقط کافی است به صفحه مراجعه کنید و در صورت هر گونه سوال و دریافت مشاوره با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است که در انواع صنایع‌دستی کادویی مناسب برای هدیه روز معلم در این فروشگاه موجود است و شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. برخی از هدایای صنایع‌دستی که برای هدیه روز معلم مناسب هستند عبارتند از:

  • صنایع‌دستی قلمزنی
  • تابلو صنایع‌دستی
  • ظروف صنایع‌دستی
  • انواع تندیس
  • صنایع‌دستی میناکاری
  • صنایع‌دستی خاتم
  • هدایای دکوری صنایع‌دستی
  • محصولات چرمی دست‌‌دوز
  • و…

جا چسبی هدیه مناسب برای روز معلم 

یکی از گزینه‌های مناسب کادو برای روز معلم که می‌توانید در نظر داشته باشید جاچسبی است. اگر به دنبال جاچسبی شیک و خاص و کاربردی هستید پیشنهاد ما به شما خرید جاچسبی چوبی خاتم است که زیبایی منحصر به فردی دارد.

طراحی جاچسبی خاتم به صورتی است که دارای برگه یادداشت و جا خودکاری نیز هست و در آن از مرغوب‌‌ترین نوع خاتم استفاده شده و هدیه ارزشمند برای روز معلم است.

کیف پول برای کادو روز معلم 

کیف پول از وسایل کاربردی و ضروری برای خانم‌ها و آقایان است و شما می‌توانید به عنوان هدیه لوکس برای روز معلم تهیه کنید. اگر قصد خرید کیف پول برای کادو روز معلم و استاد را دارید بهتر است که کیف پول‌هایی که جنس آن‌ها از چرم طبیعی است را خریداری کنید.

کیف پول چرم طبیعی دست‌دوز بسیار ارزشمند است و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بسیار با دوام هستند و یک هدیه ماندگار برای روز معلم به شمار می‌روند.

بشقاب میناکاری بهترین هدیه برای استاد دانشگاه

بشقاب میناکاری اصفهان از هدایای نفیس و ارزشمندی است که برای روز معلم می‌توانید تهیه کنید و قطعا مورد پسند هر سلیقه‌ای است. بشقاب‌های میناکاری در سه مدل به صورت با جعبه،  باقاب و بدون قاب و جعبه عرضه می‌شوند که هر کدام از مدل‌های آن زیبایی منحصر به فردی دارند و انتخاب مدل آن بستگی به سلیقه فرد مورد نظر دارد. اگر قصد تهیه هدیه نفیس برای روز معلم را دارید در فروشگاه پرنون انواع مدل‌های بشقاب مینا در طرح‌ها و سایزهای مختلف با بالاترین کیفیت ساخت و بهترین قیمت عرضه می‌شود.

جهت مشاهده انواع مدل‌های بشقاب میناکاری برای کادوی روز معلم و ثبت سفارش فقط کافی است به صفحه مراجعه کنید.

تابلو دیوارکوب بهترین کادو روز معلم 

تابلوهای تزئینی و هنری یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان هدیه مناسب برای روز معلم است و همواره جذاب و ماندگار هستند. اگر به دنبال تابلو‌های شیک و خاص هستید پیشنهاد ما به شما تهیه تابلو صنایع‌دستی است چون مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند و همیشه جذابیت خود را دارند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند.

لیست برخی از تابلوهای صنایع‌دستی که مناسب هدیه تولد برای مامان عبارتند از:

  • تابلو میناکاری
  • قاب گل نقره
  • تابلو خاتم‌کاری
  • تابلو قلمزنی
  • تابلو مینیاتور
  • تابلو فیروزه‌کوبی
  • و…

تندیس نقره بهترین کادو برای استاد دانشگاه

اگر به دنبال هدیه روز معلم جدید هستید،  تندیس‌های نقره جزء جدیدترین هدایا برای روز معلم هستند که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند بسیار شیک و ارزشمندند. تنوع طرح‌های این مدل تندیس‌ها بسیار گسترده است و قیمت آن‌ها متناسب با طرح و وزن نقره به کار رفته در آن‌ها متغیر است.

برای محافظت از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار، افزایش دوام و ماندگاری و زیبایی بیشتر در یک محفظه شفاف پلکسی بر روی پایه‌ای از جنس پی وی سی (pvc) قرار گرفته‌اند.

در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع تندیس نقره در طرح‌ها و قیمت‌های متنوع موجود است که شما می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ساعت دیواری کادو مناسب روز استاد 

خرید یک ساعت دیواری شیک و زیبا برای روز معلم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که با نصب آن  بر روی دیوار منزل یا دفتر کار همواره به یاد شما خواهند بود. ساعت‌های صنایع‌دستی جزء خاص‌ترین و مدرن‌ترین ساعت‌های دیواری هستند که کادو مناسب برای روز مهندس به حساب می‌آیند. برخی از مدل‌های ساعت صنایع‌دستی که به عنوان کادو برای روز معلم بسیار شیک و کاربردی هستند، عبارتند از:

  • ساعت خاتم‌کاری
  • ساعت میناکاری
  • ساعت قلمزنی
  • ساعت خاتم و مینا
  • ساعت رزینی
  • ساعت چوبی
  • و…

تندیس میناکاری برای هدیه روز معلم به استاد 

تندیس میناکاری گزینه مناسبی برای هدیه روز معلم و استاد است و جزء هدیه روز معلم ارزان قیمت به شمار می‎روند و طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارند که شما متناسب با سلیقه خود می‌توانید از بین مدل‌های موجود یکی را انتخاب کنید و در صورت تمایل متن یا لوگو دلخواه خود را سفارش دهید که بر روی آن‌ها درج شود.

اگر قصد تهیه تندیس میناکاری با بهترین قیمت برای روز معلم را دارید در فروشگاه پرنون انواع تندیس مینا با بالاترین کیفیت ساخت ارائه می‌شود جهت اطلاع از نحوه سفارش، قیمت و مشاهده انواع تندیس میناکاری اصفهان فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 در تماس باشید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید.

ست هدیه صنایعدستی بهترین هدیه برای استاد 

یکی از زیباترین هدایایی که می‌توانید به عنوان کادو روز معلم به استاد دانشگاه و هدیه روز معلم برای استاد موسیقی، ست هدیه صنایع‌دستی است که بسیار شکیل و ارزشمند هستند. در ست هدیه صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد.

در فروشگاه صنایع‌دستی پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست. برای سفارش انواع ست هدیه صنایع‌دستی ایران به صورت تکی و عمده فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی برای کادوی روز معلم راهنمایی کنند.

خودکار خاتمکاری هدیه ارزان قیمت برای روز معلم

خودکار خاتم جزء هدایای اصیل ایرانی است که زیبایی منحصر به فردی دارد و جزء هدایای لوکس روز معلم محسوب می‌شود. خودکار خاتم‌کاری را می‌توانید به عنوان کادو برای معلم زن و هدیه برای معلم مرد به همراه جا خودکاری خاتم که ست آن‌ها هستند سفارش دهید که جزء هدایای کاربردی برای روز معلم هستند چرا که معلم‌ها و اساتید با قرار دادن آن‌ها بر روی میز کار خود علاوه بر این که ظاهر زیبایی به میز کار خود می‌بخشند از خودکارهایی که با هنر اصیل ایرانی ساخته شده‌اند، استفاده می‌کنند.

 

سر کلیدی هدیه یادگاری برای روز معلم 

اگر می‌خواهید هدیه یادگاری کوچک برای روز معلم بخرید و در نظر دارید هدیه روز معلم ارزان قیمت تهیه کنید سرکلیدی گزینه مناسبی است و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک کادو کاربردی برای روز معلم تهیه کرده‌اید.

سرکلیدی‌های چوبی، خاتم و چرمی یکی از ماندگارترین و بهترین مدل‌های سرکلیدی هستند که زیبایی منحصر به فردی دارند و مورد پسند اکثر خانم‌ها و آقایان است و به عنوان یک هدیه ماندگار برای روز معلم می‎توانید تهیه کنید.

قلمدان چوبی برای هدیه به استاد 

اگر به دنبال یک ایده منحصر به فرد برای خرید هدیه روز معلم هستید که در عین سادگی شیک و کاربردی باشد می‌توانید به خرید قلمدان چوبی فکر کنید. شما در اصل می‌توانید با خرید یک خودکار خاص یا روان‌نویس به عنوان کادو روز استاد آن را درون یک قلمدان چوبی قرار دهید که ارزش و زیبایی هدیه شما را دو چندان می‌کند.

شیرینی و شکلات

اگر شما فرصت یا زمان کافی برای خرید هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه را ندارید اما دوست ندارید دست خالی به دیدار استاد یا معلم خود در این روز بروید خرید شیرینی و شکلات ایده خوبی است.

شما می‌توانید با تهیه شکلات کادویی یا یک جعبه شیرینی برای هدیه تبریک روز معلم یا استاد به دیدن آن‌‌ها بروید.

بند عینک کادو ارزان قیمت برای روز معلم 

اگر استاد یا معلم شما از عینک استفاده می‌کنند یکی از هدایای مناسب روز معلم برای آن‌ها خرید بند عینک است.  اگر شما بودجه چندانی برای خرید هدیه روز استاد ندارید بند عینک گزینه مناسبی است زیرا در مقایسه با دیگر هدایا قیمت زیادی ندارد و با این ترفند می‌توانید یک هدیه شیک و کاربردی برای معلم یا استاد خود تهیه کنید.

آباژور

اگر می‌خواهید یک هدیه لوکس و شیک برای روز استاد و معلم بخرید که جنبه تزئینی و کاربردی داشته باشد، آباژور گزینه مناسبی است و در صورتی که تصمیم خرید آباژور را دارید پیشنهاد ما به شما تهیه آباژور‌های سنگ است که علاوه برای زیبایی منحصر به فردی که دارند، خاصیت درمانی نیز دارا هستند.

در فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون انواع آباژوهای سنگ نمک در مدل‌ها و طرح‌های مختلف موجود است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان از بین گزینه‌های موجود یک مورد را برای کادوی روز استاد انتخاب کنید.

هدیه سنتی ایرانی برای روز معلم

از زیباترین هدایایی که می‌توانید برای کادو روز استاد و هدیه روز معلم برای مربی مهدکودک در نظر بگیرید هدایای سنتی یا هدایای اصیل ایرانی است که برای خانم‌ها و آقایان مناسب هستند و همواره زیبا و ماندگار خواهند بود.

هدایای سنتی ایرانی بسیار متنوع هستند بیشتر شامل هدایایی می‌شوند که با هنر دست هنرمندان ایرانی یا با استفاده از مواد طبیعی ساخته شده است. بعضی از هدایای سنتی ایرانی که برای هدیه به خانم معلم و کادو برای معلم مرد مناسب هستند، عبارتند از:

قلم‌های نگارشی هستند که در آن‌ها از مواد مختلفی مانند عاج، چوب، فلز و یا پوست حیوانات استفاده می‌شود.

  • هنرهای دستی یا صنایع‌دستی مانند گلیم، قالی و کیف‌های بافته شده با دست.
  • تندیس‌های سنتی که از موادی مانند خاک، سفال، سنگ و یا فلز ساخته شده‌اند.
  • ظروف سنتی مانند سرویس چای، قوری، فنجان و یا بشقاب‌های خاص با طرح‌های مختلف.
  • عطر و ادکلن‌های سنتی ایرانی که از برگ‌های خشک شده گل‌ها و عرق‌های گیاهی تهیه می‌شوند.
  • شال و روسری‌های سنتی ایرانی که با طرح‌های خاص و منحصربه‌فردی بافته می‌شوند.

هنگام انتخاب هدیه سنتی ایرانی برای روز معلم، بهتر است به سلیقه و نیاز شخصی که قرار است به او هدیه داده شود توجه کنید

دکمه بازگشت به بالا